رسیدگی به شکایات

بیمارستان فوق تخصصی قائم (عج)

رسیدگی به شکایات و پیشنهادات

بیماران در طی بستری شدن در سیستم سلامت حق دارند که با احترام و صداقت با آنها رفتار شده و در هر جا که امکان داشته باشد بتوانند در تصمیم گیری در مورد درمانشان شریک شوند . از آنجا که در هر سیستم و سازمانی اصلی ترین و مهمترین مسئله رضایت مراجعین می باشد و تلاش در ارائه خدمات با کیفیت در رضایت حداکثری مراجعین اصل اساسی بقا و رشد است . به همین جهت بیمارستان فوق تخصصی قائم (عج) در راستای رسیدگی به شکایات با تکیه بر اصل مشتری مداری و در جهت تکریم مقام والای بیماران و مراجعین و جلب رضایت آنها آماده پاسخگویی به بیماران عزیز می باشد .

 

نحوه دریافت شکایات

  1. مراجعین محترم می توانند در ساعات اداری به صورت حضوری از طریق مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات واقع در طبقه اول پیشنهادات و انتقادات خود را اعلام نمایند.
  2. از طریق شماره تلفن 19-01333565011 داخلی 168
  3. شیفت شب دفترپرستاری، داخلی: 499-273
  4. صندوق های رسیدگی به شکایات و انتقادات که در تمامی طبقات بیمارستان موجود می باشد .
  5. پست الکترونیک (ghaeminthospital@gmail.com)
  6. سامانه پیامکی شبانه‌روزی بیمارستان: 09029261808